Tuesday, February 12, 2008

موضوع لابد منه


معلش يا جماعة انا هقفل على التعليقات المباشرة لانى بعانى من حالة توهان شوية معاها

انا باكتشف التعليقات هنا بالصدفة ودة ممكن يخلينى مردش على تعليق لمجرد انى مشوفتوش

وممكن صاحبة يزعل

طب على اية

نقصر الشر احسن واقفل على التعليقات المباشرة

عشان اولما افتح البلوج الاقى على الداش بورد عدد التعليقات الجديدة اللى جاتلى وانا هرد عليهم واحد واحد عشان مفوتش حد ويتهمنى ويظلمنى انى مش برد علية

ومتقلقوش انا 24 ساعة اونلين هنا على البلوج يعنى هتشوفو تعليقاتكم فى اقرب وقت ممكن بعد نشركم فيها وانا شلت الورد فيبريكشين دة عشان يسهل عليكم التعليق

للشكاوى والاقتراحات

اتصل بــ

اربع اصفار خمسة حمر وتلاتة خضر

انتظر تعليقاتكم
تحديث
انا قولت طالما الراى العام اجمع على انى لازم افتح التعليقات المباشرة تانى خلاص هفتحها
وهحاول اتابعها من على الياهو صحيح مش هعرف اقراهاةعلى الياهو لكن على الاقل هعرف مكانها فين وارد عليكم
مقدرش على زعلكم
كلكم فوق راسى

18 comments:

Lobna Ahmed Nour said...

اربع اصفار خمسة حمر وتلاتة خضر
الو.. الو
الحل بسيط اختاري ان يجيلك ميل يبلغك بكل جديد في التعليقات وانتي تقدري تشوفيها اول باول .....

عبدالرحمن فارس said...

لا والله انتي غلطانه في الموضوع دا بالعكس دا كده ممكن يطير منك زباين

هو انتي ممكن تعملي حاجه تضيفي في الاوبش بتاع الكومنتات الاميل بتاعك بحيث توصلك رساله على الاميل كل ما كومنت يجيلك وهتلاقي الاميل جالك باسم الي كاتب وعنوان الموضوع الي كاتب فيه

بس خلاص
مع صباح الخير

HeBa said...

صباح الخير يا مها

هو الموضوع بتاع الكومنتات ده كويس بالنسبة لك علشان ما تفوتيش تعليق حد

ومادام هتقدري تتواجدي وتابعي طول النهار علشان لو جه تعليق تعرفي هتبقى حاجة كويسة


تحياتي

ويارب ما تعانيش من حالة جفاف فكري كتير

سلام

صحفية روشة said...

unique
انا عاملة كدة فعلا وانا بستخدم الياهو ميل
بس كل الكلام اللى بيطلع بيطلع على هيئة ظظظظظظظظظظظظظظظظظظ
مش بعرف اقرا حاجة
انا بس كان قصدى انى مفوتش رد على حد من زباينى
مله ليكم عشان خاطر عيونكم وادينى رديت على التعليق بسرعة اهو
دةانا احيانا بتجيلى تعليقات وانا اونلين وبرد عليها فورا

صحفية روشة said...
This comment has been removed by the author.
صحفية روشة said...

هبة انا مش هتاخر انشاء الله فى تنزيل البوست الجديد
لكن مهما كان هزوركم واتابعكم
وانا الجفاف معايا اخره 24 ساعة او يومين
متقلقوش

صحفية روشة said...
This comment has been removed by the author.
صحفية روشة said...

عبد الرحمن انا قصدى متابعتكم الدائمة وعشان مفوتش لحد لكن هحاول كدة مع نفسى انى اركز وافتح التعليقات المباشرة تانى

Ehab said...

الحمد لله شيلتي الورد فيرفيكشن
والصفحه فتحت اخيرا عندي
امبارح راسها والف جزمه مش تفتح
المهم اديني جيت وعلقت الحمد لله

حلو موضوع الجوجل ده
انا بقى معرفتش اروح عند بيتنا خالص
تهت
تسلم ايدك
حلوه قوي الصوره بتاعة اخوكي
حاسس كانك عازمانا في بيتكم
ممكن تجيبلينا حاجه ساقعه
سلاااااااااااااااااام

صحفية روشة said...

والله اول ما اشتكين قعدت ادور اشيل الور هبابيكشن ازاى يا جماعة
الشنكوتى هيفيص منى مش هيجى تانى
اخويا هينقطنى يا شنكوتى
كل يوم من دة
دى اوضة نومى
واللى قاعد عليه دة سريرى
بس مفيش حاجة ساقعة
ينفع سخنة

غني يابهيه said...

يمكن يكون كلامك صح
لأن انا برده بواجه نفس المشكله مع الياهوو ظظظظظظظظظظظظظظ

Anonymous said...

إيه رأيك لو تتشجعى , يعنى إنتى نزلتى صورتك بالجنب لكن لو تتشجعى فهتنزلى صورتك من الامام .. إيه رأيك في صورة مع خطيبك أو مع إخواتك و سيبينا نعرف إنتى مين فيهم هههههههه أو مع بابا و ماما أو معا كل دووووول .. عشان نشوف بطلتنا

صحفية روشة said...

جمهورية مصر العربية
قولهم والنبى عشان يصدقونى

صحفية روشة said...

والله موضوع الصورة دة انا مش مرتحاله اوى
بس اية رايك انت تتشجع وتكتب اسمك المرة الجاية

Anonymous said...

أنا شونج ينج من الصين و قاعد بتفرج على الرئيس بتاعنا و هو بيقول بيان الحزب الشيوعى الصينى , مين معايا ؟

مش برضه مها من السودان ؟

صحفية روشة said...

بما انك صينى احب اقولك
xiexie
لانك ذكرت اسمك
مش انت صينى بردة
انا كمان بعف شوية صينى
وقلى بقة
ni shi jian shen mo ming zia?
معناها ايه؟

Anonymous said...

أصل أنا مبعرفش الصينى البلدى إللي إنتى بتكتبيه دا ... أنا صينى أصلى مش تايوانى

شونج ينج

صحفية روشة said...

شونج ينج
الصينى اللى انا كتيتة مش تايوانى
بس الكيبورد عندى مش بتكتب صينى
لو انت مش عارف تترجم يبقى شكلك كدة صينى من الدوحة
سلام