Monday, February 11, 2008

عدنا من الفاصل


ميرسى لكل واحد وواحدة سابولى تعليق معلش اتاخرت فى الرد على التعليقات

الواد اخويا الصغير السوسة النوسة كونوسه شاف فيرس على الجهاز فضل وراه لحد ما عمله عملية استئصال

وكان هيضحى بالام والجنين

عشان الاب يعيش ونزل نسخة الويندز ست مرات ربنا يكرمه الواد تعب اوى وانتو وحشتونى اوى

تحيه ممزوجة بحبى لكل من يزورنى ويترك تعليقات

اللى مش بيسيبو تعليقات دول لو شوفت واحد فيهم هعضة عضة قوية ينتج عنها الالتزام بال21 حقنة

فى اسبوع واحد عداد الزوار داخل على 90 زائر جديد ومعندينش نفس العدد من التعليقات

والله شكلكم بتستخسرو فيا تعليق لحسن الكيبورد يدوب من كتر الاستخدام اصل الكيبوردات غليت مانا عارفة

انتظر تعليقاتكم

6 comments:

HeBa said...

كلنا هذا الرجل قصدي الفتاة

أنا كمان عندي عدد زيارات كبير وعدد كومنتات أقل

الفكرة في الموضوع إن الناس دي دخلت واتفرجت ومشوا من غير ما يقولوا حاجة

وده مالوش غير معني واحد إن المدونة معجبتهمش يمكن شافوها تافهة رخمة بايخة وبما إن المدونة بتمثلني يبقى أنا كمان شخصية بنفس الصفات

بس برضه في ناس قالت لي كلام حلو وجبرت بخاطري

واهي ماشية

صحفية روشة said...

لو كلامك صح يبقى الاغلب مش بيعجبهم مدونتى
ميرسى على الاحباط
على العموم كفاية عليا تعليقاتك
هو انا خلفت كام هبه
هيه هبه واحدة

عبدالرحمن فارس said...

عود أحمد
نورتي مصر
قصدي المدونه

عبدالرحمن فارس said...

بمناسبة التعليقات متحمليش هم

فيها ناس بتحب تقرأ ومش بتعرف تعلق

والمفروض ان التسعين واحد دول على الاقل يدخلوا في يوم

لكن استمري حتى لو مفيش تعليقات

لان التعليقات مش مقياس

صحفية روشة said...

ميرسى ليك يا عبد الرحمن
وهستمر لو مفيش تعليقات كفاية عليا تعليقاتكم انتم زوار مدونتى الدائمين
انتم اللى بتحسسونى ان البلوج دة لسه عايش
انا بس متغاظة لان عندى 100 زائر فى الاسبوع
وعدد الكومنتات مبيحصلش 10
يعنى النسبة كبيرة اوى

Anonymous said...

سيبك إنتى يا مدافعه عنهم
إنتى فاسيتك ريحيتها إيه الأول طمنينى؟