Tuesday, April 15, 2008

لولولولى بدأنا


بعد الاجماع بالموافقة على وجود مدونة لوحة شرف


انا عملتلكم لوحة شرف ينشر بها مقالات كل من دون فابدع


هتقولولى وهتجيبى المقالات منين


هقلكم الناس اللى بتعلق عندى هزورها واللى هيعجبنى من كتاباتهم هنشره واكيد هعرفهم قبلها انى هعمل كده


هتقولولى طب واللى معلقش عندك


هقلكم وانا اعرفه منين انا معرفش غير المدونين اللى بيعلقو عندى


استعدوا ببوستات جامده وانا هنشر اجمل بوستات امتعت لجنه الحكام الاجانب اللى مش هقلكم هما مين اصلا


وكل البوستات الحلوة هتتنشر يعنى مش ساخر بس ولا سياسى ولا نوع واحد فقط


الحياه ضحك ولعب جد وحب عيييييييييييش

اللى عاوز يشوف المدونة يضغط هنا

ومش عاوزين كلام بايخ واللى يحبنا ميضربش نار عشان العروسه حامل


سلام


انتظر تعليقاتكم

20 comments:

Bongo said...

استرررررررر ياااااااارب

سيررري يا نورماندي :D

بطوط حبوب said...

هو تصويت زى بتاع مجلس الشعب ولا ايه
ما انا ومها قلنا الفكره صعبه ومش هتححق الاهداف المنشوده
ههههههههههههههههههههه
سيرى ع بركه الله اما نشوف
هههههههههههه

موناليزا said...

هى فكرة كتير حلوة وخصوصا ان فيه مواضيع متميزة لناس كتير وطبعا الحظ مش بيحالف الكل لقرائتها بس انا عايزة اعرف لو مفيهاش غلاسة يعنى مين الحكام اللى من بره دول؟
وعجبنى جدا استئذانك لاصحاب المدونات وعشان كده انا متنازلة عن الهديتين اللى وعدتى من يعلق بيهم لكى

Unknown said...

فكرة هايلة بس تكون بكل حيادية

تــــايه ومش تـــايه said...

عيش يا ريس عيش
ليكى عندى تاج تعالى خديه

صحفية روشة said...

بونجو
رنا يستر

صحفية روشة said...

بطوط حبوب
معقدها عليا ليه
واهداف ايه
انا هدفى الوحيد لفت الانظار للتدوين الحلوة
وغالبا مش هتكون سياسيه الا اذا كانت مميزة اوى اوى
احنا هنشجع اللعبة الحلوة

صحفية روشة said...

موناليزا
شكرا لانك عذرتينى فى هدايايا لانى فعلا هنشغل شوية اليومين دول فهنجل لكن مش هنلغى الهدايا
ادعيلى

صحفية روشة said...

هيثم
اكيد بحياديه امال انا جايبه الحكام من بره لييييييييييييييه؟

صحفية روشة said...

تايه ومش تايه
رنا يوفقنى
جايالك اخده

الفارس الملثم said...

انا شفت المدونة التانية ,واتمني ان فكرتك يكمل نجاحها كما تصورتيها.....

بس انا عاوز اعرف بس مين الحكام عشان نربط معاهم من دلوثتي ههههههههههه

تحياتي
محمد

صحفية روشة said...

الفارس الملثم
انسى لا يمكن اقلكم مين الحكام
وبعدين تربط معاهم ايه
لمهمش فى العربى دة انا اللى بترجم
مش بقولك حكام من بره

Soooo said...

تصدقي اني كنت بافكر اعمل حاجه زي كده
بس مش في مدونه تانيه
كنت بافكر اعمل موضوع ثابت كل اسبوع وانزل فيه احلى موضوع قريته وعجبني في الاسبوع كللو

بس انتي عارفه المشاغل بقى .. يعني في بتاع اربع عزب لازم اراعيهم .. على سبع قرى سياحيه منتشره في ربوع البلاد .. على اسطول الطيارات اللي عندي .. مشاغل مشاغل يعني مش تهريج


يلا ياستي ربنا يوفقك والمدونه الجديده تعمل شغل عالي زي الشغل اللي انتي عاملاه في المدونه الاصل




سلاموووووووووووووووووووووووز

اهو ده عيبه said...

هى فكرة هايلة بجد
وربنا يكون فى عونك وعون الحكام انهم يلحقوا يقروا كل الكم ده

Malk Almasria said...

اول مرة ازور مدونتك بس بجد غاية فى الروعة بجد تحياتى


ملك المصرية

بحبك يامصر said...

يعنى اللى هيقرا ويمشى مش هيعلق مش هيتنشر له حاجه فى مدونة الشرف؟

صحفية روشة said...

soooooooo
ربنا يكرمك وتقدر تلاحق على الكم الفظيع من الشغل لادارة املاكك
بقولك ايه مش عاوز حمله مفاتيح زى هارون
انا مستعدة للشغلانه دى

صحفية روشة said...

اهو دة عيبه
ادعيلنا
احنا شغالين من نار

صحفية روشة said...

ملك المصريه
شكرا ليكى واتمنى انك متبطليش تزورينى

صحفية روشة said...

بحبك يا مصر
مقصدتش كدة ماهو عندك بنت مصرية معلقتش عندى لكن البوست فعلا كان دمه خفيف فاتنشر
لكن انا اقصد انا مبعرفش غير اللى يعلقو عندى
وهما دول غالبا اللى هيتنشرلهم بوستات