Monday, January 21, 2008

الاستفتاح_اصطبحنا وصبح الملك لله_يلا نرش مية يا بلية


السلام على اهل السلام
انا مها من مصر وبيقولو عليا روشة ودمى خفيف (مش انا اللى بقول والله ده الناس اللى حوليا)
فعشان كدة انا قررت انى هخلى البلوج دة روش ودمه خفيف فى مقتطفات حلوة ولذيذة انشاء الله تعجبكم
وكمان غير الروشنة لانى ساعات بتخنق من الكلمة دى هكتب هنا كل اللى نفسى فيه واى راى انا عاوزاه
وعلى سبيل العلم بالشئ القوانين والقواعد هنا على طريقتى انا ودى مملكتى انا وليس لكم حق الاعتراض فى مملكتى الديكتاتورية لانى ناوية استبد بتصرفاتى لكن على العموم مسموح ليكم بارسال تعليقات على البلوج هههههههههههههه
طريقتى مستفزة فى الكلام صح؟انا بس بهزر بخرج شوية من اللى جوايا من الضيق من الدكتاتورية واستبداد الرأى شوية من نفسى بقة وعلى العموم تحياتى للى هيستحملنى هينوبه فيا ثواب ويدخل الجنة:)

2 comments:

Anonymous said...

يا شيخة اعتقى بقة من او بوست وانتى هريانا ضحك
على فكرة انا شوفت الصور اللى فى بلوجك الاولانى
فظييييييييعة
كرهتينى فى نوال الزغبى
كنت بحبها
وخطيبك زوقه حلو
بيحب باسكال
صح؟
سلاموووووووووووز

صحفية روشة said...

اعتق ليه بس
ماهو انا مش عاوزة اعتق عشان احب الناس الظريفة اللى زيك تزورنى عشان سبب معين عندها
انت بتزورنى وتضحك على كلامى
غيرك بيزورنى وبنتقضنى
وهكذا....
اخلينى زى مانا احسن وعلى طبيعتى